Oferta treningów personalnych

 

Skorzystaj z mojej oferty – treningu personalnego. Moja propozycja jest przeznaczona zarówno dla osób początkujących jak i już trenujących, dla każdego komu zależy na zgrabnej sylwetce, zachowaniu młodości ducha i ciała, sprawności, kondycji i sile.

 

Co mogę zaproponować w ramach współpracy?

 

Przede wszystkim pomogę Ci osiągnąć Twoje cele treningowe tak abyś nie miał kontuzji. Pokażę jak bezpiecznie wykonywać ćwiczenia, ułożę specjalnie dla Ciebie plan treningowy i zmotywuję do ciężkiej pracy. W dalszym etapie zadbam o Twoją dietę i suplementację. Zadbam o Twoje zdrowie i samopoczucie tak aby ta inwestycja była Twoją najlepszą decyzją.

1. MotywacjaWiększość z nas pracuje ciężej w obecności innych. Posiadanie trenera u twojego boku może dostarczyć ci otuchy, energii i motywacji, których potrzebujesz, by szybko rozpocząć swoją rutynę treningową. Pomogę Ci w ustaleniu celów, opracowaniu planu ich realizacji i świętowaniu dnia, w którym je osiągniesz.

2. SpójnośćCzy trudno jest trzymać się programu lub nawyku? Pomogę Ci pokonać wszystkie wymówki, których możesz użyć, aby uniknąć zaangażowania w ćwiczenia. O wiele trudniej jest opuścić zajęcia, gdy wiesz, że ktoś na ciebie czeka.

3. PrzejrzystośćJest dużo mylnych informacji w internecie. Zjedz to, nie to. Cardio przed lub po treningu siłowym? Pomogę Ci znaleźć wiarygodne informacje i wskażę kierunek. Dzięki czemu nie będzie potrzeby zgadywania i zastanawiania się, a całą swoją energię wykorzystasz do osiągnięcia swoich celów treningowych.

4. ZaufanieSiłownia może być przytłaczająca. Praca z trenerem pozwala nabrać pewności siebie, jak wykonywać ćwiczenia, korzystać z maszyn i poruszać się po obiekcie. Po kilku sesjach poczujesz się gotowy do samodzielnego zajęcia się siłownią. Co więcej, wzmocnienie ego podczas ćwiczeń może promować silniejszą wiarę w siebie i poczucie własnej skuteczności, co może pomóc ci trzymać się programu ćwiczeń przez dłuższy czas.

5. Bez kontuzji – Dzięki pracy z trenerem unikniesz kontuzji, będziesz miał pewność że ćwiczenia i ruchy które wykonujesz są bezpieczne i skuteczne.  Poświęcenie czasu na naukę odpowiedniej techniki ćwiczeń może poprawić wyniki i zapobiegać uciążliwym urazom.

6. Trening, a chorobyTrening skutecznie zapobiega i leczy wiele powszechnych chorób przewlekłych, takich jak cukrzyca, choroby serca i nadciśnienie. Jednak ćwiczenie z chorobą wymaga dodatkowych środków ostrożności. Pomogę Tobie ułożyć plan treningowy, który zapewni Twoje bezpieczeństwo i zapewni pozytywne wrażenia z ćwiczeń.

7. Trening, a wiekNasze ciała zmieniają się wraz z wiekiem. Być może ćwiczenia, których używałeś, nie działają już z twoim ciałem, a może przestałeś widzieć rezultaty? Pomogę Ci w dostosowaniu programu treningowego, odpowiedniego dla Twojego wieku, co pozwoli zachować funkcjonalność i siłę.

8. ZABAWAWierzcie lub nie, ćwiczenia mogą być przyjemne. Sprawię, że ćwiczenia będą skuteczne i przyjemne. Trening grupowy lub kumpel może być świetnym sposobem na zwiększenie radości, uprawianie sportu i skorzystanie z moich usług po niższej cenie. Po prostu praca z trenerem, może zapewnić ci więcej satysfakcji z twoich treningów.

 

Nigdy nie jest za późno na Twoją przemianę!

Trening siłowy

Głównym zadaniem tego treningu jest ogólny wzrost siły, przyrost tkanki mięśniowej oraz ukształtowanie sylwetki.

Trening na masę mięśniową

Celem treningu jest zwiększenie masy mięśniowej polegający na ćwiczeniu dwóch lub trzech grup mięśniowych podczas jednej sesji treningowej.

Trening odchudzający

Jedną ze skutecznych i zdrowych metod treningu odchudzającego jest systematyczne stosowanie ćwiczeń aerobowych w połączeniu z ćwiczeniami, które modelują i wzmacniają poszczególne partie ciała.

Trening ogólnorozwojowy

Składa się z ćwiczeń wielostawowych, mających na celu wzmocnienie mięśni oraz poprawę ogólnej kondycji organizmu.

Trening CORE

Celem treningu jest taki dobór ćwiczeń i przyrządów aby przy ich użyciu pobudzić napięcie mięśni głębokich brzucha i grzbietu odpowiadających za prawidłową postawę ciała.

Trening na zgrabne nogi i jędrne pośladki

Trening skupiający się na dolnych partiach ciała. Stanowi połączenie wysiłku tlenowego z siłowym.

Trening na proste i silne plecy

Trening polegający na usunięciu przykurczy mięśni, które przyczyniają się do bólu pleców oraz wad postawy, skierowany do osób prowadzących siedzący tryb życia.

Trening w plenerze

Zajęcia odbywające się na świeżym powietrzu, np. w parku lub stadionie lekkoatletycznym mające na celu poprawienie ogólnej sprawności organizmu.

Trening w domu

Trening dla ludzi zapracowanych, nie mających czasu na wizytę w klubie fitness. Program ułożony jest w oparciu o proste ćwiczenia z wykorzystaniem gum, piłek i sprzętów znajdujących się w każdym domu.

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny rozumiany jest jako specyficzny zaplanowany ciąg ćwiczeń od izolowanych do globalnych ćwiczeń obejmujących ruch we wszystkich płaszczyznach.

Trening pod sporty walki

Trening skupiający się na sile, szybkości i wytrzymałości. Ćwiczenia z wykorzystaniem przyrządów tj. kettlebell, piłka lekarska i TRX. Wykonywanie ćwiczeń w treningu jest powiązane z ruchami w walce.

Wypełnij ankietę i umów się na trening personalny!

(Zawartość ankiety jest poufna)

Trening personalny w klubie jak i w domu u klienta trwa ok 60 minut.

Cennik nie zawiera cen wejściówek do klubu sportowego.
Podane ceny są cenami netto.

 

Treningi prowadzę obecnie w :

  • Studio Treningów Personalnych DefendoGym ul. Słoneczna Polana, Jabłonna – Legionowo
  • Trening w terenie (Outdoor)
  • Trening w Twoim domu
  • Trening w Twoim Klubie Fitness po wcześniejszym uzgodnieniu.
  • CityFit Targówek ul.Głębocka 13, Warszawa przy Centrum Handlowym Atrium Targówek
  • HOLI Gym & Fitness ul. Młodzieżowa 1, Nowy Dwór Mazowiecki

 

Trening Personalny to droga do Twojego sukcesu !


 

Oferta treningów indywidualnych Krav Maga, Defendo

 

Skorzystaj z mojej oferty – treningu samoobrony w systemie walki wręcz Krav Maga lub Defendo. Moja propozycja jest przeznaczona zarówno dla osób początkujących jak i już trenujących sztuki walki, dla każdego komu zależy na zdobyciu umiejętności realnej walki wręcz w krótkim czas. Treningi sztuk walk to lepsza kondycja, sposób na odchudzanie i na poprawę siły, szybkości oraz wytrzymałości.

Co mogę zaproponować w ramach współpracy?

Dla niektórych osób udział w cotygodniowych zajęciach może nie być możliwy, wtedy treningi indywidualne są idealnym rozwiązaniem. Jeśli nie masz czasu aby pójść na zajęcia grupowe i chciałbyś trenować we własnym domu pod okiem instruktora czy też nie masz nic przeciwko treningowi na świeżym powietrzu to jest idealne rozwiązanie dla Ciebie. Podczas treningów indywidualnych trenujemy w tempie, które Ci odpowiada lub Tobie i przyjacielowi. Możemy skupić się na konkretnym zestawie technik. Jest to też również świetny dodatek do regularnych zajęć grupowych jak i przygotowania do egzaminów na wyższe stopnie.

Treningi Krav Maga

Krav Maga jest nowoczesnym, praktycznym i sprawdzonym systemem samoobrony i walki wręcz, opracowanym ponad 50 lat temu przez Siły Zbrojne Izraela (IDF). Techniki obronne i podstawy systemu zawierają proste i naturalne ruchy, które są bardzo efektywne i łatwe do nauki.

Treningi Defendo

DEFENDO to prostota i skuteczność. Jest łatwym do opanowania systemem, ponieważ skupia się na szerokiej gamie zagrożeń jakie możemy spotkać w nowoczesnym świecie, oferując jednocześnie minimalną ilość kompleksowych rozwiązań.

Samobrona dla kobiet

Podczas treningów zdobędziesz podstawową wiedzę o zachowywaniu się w niebezpiecznych sytuacjach. Będziesz ćwiczyć proste kombinacje ruchów, abyś przyswoiła je sobie jako odruchy w sytuacji zagrożenia i nie straciła zimnej krwi. Trening poprawi Twoją kondycję fizyczną jak i psychiczną.

Obrona przed pałką lub nożem

Trening skupiający się na obronie przed napastnikiem uzbrojonym w pałkę, nóż lub maczetę. Wybór technik najskuteczniejszych z obu systemów walki Defendo i Krav Maga.

Obrona przed szantażem bronią palną

Trening skupiający się na obronie przed szantażem bronią palną w bezpośrednim kontakcie. Nauczysz się jak zachować zimną krew w tak niebezpiecznej sytuacji, kiedy zareagować, aby przeżyć.

Treningi dla pracowników ochrony i służb mundurowych

Specjalny program opracowany dla pracowników ochrony i służb mundurowych – Defendo Blue. Zawiera sposoby odpierania najczęściej występujących ataków w trakcie działań interwencyjnych, techniki obezwładniania i kontrolowania agresywnych osób, posługiwania się kajdankami, gazem obezwładniającym, pałką teleskopową oraz techniki strzeleckie w trakcie walki w kontakcie bezpośrednim.

Wypełnij ankietę i umów się na trening Krav Maga lub Defendo!

(Zawartość ankiety jest poufna)

Trening indywidualny w klubie jak i w domu u klienta trwa ok 60 minut.

Cennik nie zawiera cen wejściówek do klubu sportowego.
Podane ceny są cenami netto.

 

Treningi prowadzę obecnie w :

  • Studio Treningów Personalnych DefendoGym ul. Słoneczna Polana, Jabłonna – Legionowo
  • Trening w terenie (Outdoor)
  • Trening w Twoim domu
  • Trening w Twoim Klubie Fitness po wcześniejszym uzgodnieniu.
  • Aplauz Fitness Klub ul.Radiowa 1a, Bemowo

 

 

Bądź bezpieczny! Naucz się realnej samoobrony w krótkim czasie!